Somic Voice

Somic Voice – Monipuolinen puhe- ja asiakaspalvelukonsepti

 

Somic Voice on asiakaspalvelukonsepti, joka mukautuu asiakkaan tarpeita huomioiden. Voice-ratkaisu yhdistää puhelut, sähköpostiviestit, chat-keskustelut, tekstiviestit sekä muut asiakaspalvelua helpottavat sovellukset. Puhelinpalvelu skaalautuu matkapuhelinliittymistä ja mobiilivaihteesta myös aina kokonaisvaltaiseksi contact center –palveluksi asti. Somic Voice mahdollistaa myös vaihteenhoito- ja asiakaspalvelun ulkoistamisen.

 

 

Tehokkaampi asiakaspalvelu

 

Somic Voice -puhepalvelu tehostaa asiakaspalvelua. Asiakastyytyväisyys paranee, kun asiakkaita pystytään palvelemaan aiempaa tehokkaammin. Muun muassa ruuhka-aikana yhteydenotot voidaan uudelleenohjata ja takaisinsoittopalvelu parantaa asiakaspalvelukokemusta entisestään. Somic Voice- puhepalvelu voidaan toteuttaa myös täysin mobiilisti.

 

Somic Voice –koulutuksella asiakaspalvelijoiden ammattitaito kehittyy. Koulutamme asiakaspalvelijoiden ja heidän esimiesten palveluosaamista sekä autamme yritystä kehittämään oman asiakaspalvelun laatua.

 

 

Palvelulupaus ja sen mittaaminen

 

Tarvittaessa määritämme yritykselle sopivan palvelulupauksen ja siihen oikean asiakaspalvelutason vastaamaan toivottua palvelulupausta. Raportointisovellus mittaa asiakaspalvelun laatua. Raportin avulla pystytään selvittämään, onko koettu laatu ollut palvelulupauksen mukainen. Koulutamme asiakaspalvelijoita sekä käyttämään sovellusta että hoitamaan asiakaskommunikointi paremmin.

 

 

Kokonaisvaltainen contact center

 

Somic Voicen contact center yhdistää eri viestikanavat toimimaan saumattomasti yhteistyössä. Call center kokonaisuuteen sisältyy kaikki tarvittava, muun muassa yhteydet, laitteet, ohjelmistot, asennus, ylläpito ja koulutus. Contact center –ratkaisu mahdollistaa sujuvan asiakaspalvelun eri kanavissa, kuten chatissä, puheluissa, emailissa ja somessa. Lisäksi panostamme siihen, että asiakaspalvelusta saadaan yksilöllistä ja henkilökohtaista.

 

Toteutamme tarvittaessa koko contact center –verkkoinfrastruktuurin, sisältäen laitteet käyttövalmiiksi asennettuina. Tekniset ratkaisut kuten monipuoliset ja helpot valikot sekä äänitteet parantavat myös samalla asiakaskokemusta.

 

 

Kaikki Somic Voice kokonaisuudet käsittävät teknisten toteutusten lisäksi kattavat tukipalvelut, kuten asennus-, käyttökoulutus-, huolto- ja ylläpitopalvelut.

 

Tutustu alla olevaan sway-animaatioon ja koe Somic Voice sekä tilaa ilmainen demo!

 

Lue lisää monipuolisesta Somic Chat-palvelusta

 

 

 

 

 

 

Sonic IT-palvelutSomic Printti-palvelut

Kiinnostuitko?

Jätä yhteydenottopyyntö tästä

Nimi

Sähköposti

Yritys

Puhelinnumero

Ota yhteyttä
  • Piispantilankuja 6 a, 02240 Espoo
  • Pitkämäenkatu 11, 20250 Turku
  • Vaihde: +358 (0) 9 86773500
Asiakaspalvelu
  • Huolto: 010 633 1400
  • asiakaspalvelu@somic.fi
Twiitit