Puheluiden käsittely HubSpot CRM-järjestelmässä.

Liiketoimintajohtaja Minna Torkki kertoo miten asiakaspalvelun laatua ja työskentelyä voi tehostaa.

HubSpotin yhdistäminen puhelinvaihteeseen tarjoaa monia hyötyjä. Järjestelmien integrointi parantaa ja nopeuttaa asiakaspalvelua, tehostaa sisäistä viestintää ja automatisoi rutiinitehtäviä.

Keskitetty asiakastietojen hallinta

Somicin puhelinvaihteen yhdistäminen mahdollistaa asiakastietojen synkronoinnin reaaliajassa puhelinvaihteen ja HubSpotin välillä. Näin asiakaspalveluhenkilöstöllä on käytettävissään kattava tietopankki asiakkaista ja heidän yhteydenotoistaan, mikä helpottaa asiakaspalvelun nopeaa ja tehokasta hoitamista.

Personoitu asiakaspalvelu

Kun puhelinvaihde on yhdistetty HubSpotiin, puhelut voidaan ohjata automaattisesti oikealle asiakaspalvelijalle asiakkaan aiempien yhteydenottojen ja tarpeiden perusteella. Tämä tehostaa asiakaspalvelua ja antaa asiakaspalvelijoille mahdollisuuden tarjota entistä henkilökohtaisempaa palvelua.

Tehokkaampi sisäinen viestintä

Integroimalla puhelinvaihde HubSpotin kanssa, tiimien välille muodostuu saumaton yhteys. Tämä parantaa sisäistä viestintää ja nopeuttaa tiedonkulkua, mikä puolestaan tehostaa työskentelyä ja päätöksentekoa.

Puheluiden tallennus ja analyysi

Puhelut voidaan tallentaa ja niihin liittyvät tiedot kirjoittaa suoraan HubSpot-järjestelmään. Tämä helpottaa puheluiden seurantaa, analysointia ja raportointia, mikä puolestaan auttaa kehittämään asiakaspalvelua ja tunnistamaan mahdollisia parannuskohteita.

Automaattiset puhelun jälkeiset tehtävät

Kun puhelinvaihde on yhdistetty HubSpot-järjestelmään, voit automatisoida puhelun jälkeiset tehtävät, kuten muistiinpanojen lisäämisen, tehtävien luomisen ja seurantaprosessin käynnistämisen. Tämä säästää aikaa ja varmistaa, että asiakaspalvelijat voivat keskittyä olennaiseen – asiakkaiden tarpeiden täyttämiseen.

Harkitsetko uutta asiakaspalvelujärjestelmää?

"Suunnitteletko asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönottoa tai haluatko kehittää nykyistä järjestelmääsi. Ota meihin rohkeasti yhteyttä ja keskustellaan teille parhaasta ratkaisusta", rohkaisee Somicin Kommunikaatiopalveluiden liiketoimintajohtaja Minna Torkki.

"Olemme toteuttaneet integraatioita moneen asiakaspalvelu- ja asiakastukijärjestelmään kuten Live Agent, Hubspot, SalesForce, Zammad, Jira Service Desk ja CRM Service", iloitsee Minna Torkki.

Sähköpostikanava: myynti@somic.fi

Ota yhteyttä

Lomakkeen tiedoissa on puutteita. Tarkistathan syöttämäsi tiedot ja yritä uudelleen.

Lomakkeen toimituksessa tapahtui odottamaton virhe. Otathan meihin yhteyttä sähköpostitse.

Kiitos!

Pyyntösi on lähetetty! Otamme sinuun pian yhteyttä.