Vahvistamme epäselvyyksien välttämiseksi asiakaspalveluumme tulleiden kysymyksien vuoksi, että Somic jatkaa normaalisti 700 yritysasiakkaansa ja uusien asiakkaiden palvelua omilla palveluillaan. Elisan Oma IT -palvelun lopetus on osa Elisan palveluprosessien ja niitä tukevien tietojärjestelmien yksinkertaistamista, eikä se vaikuta Somicin tuottamiin palveluihin.
Mitä Oma IT-palveluja muutos koskee?
Palveluiden lopetus koskee Elisan Oma IT Työasematuki, Oma IT Palvelintuki ja Oma IT Asiantuntijapalveluja. Mikäli yrityksenne Oma IT -palvelintuen piirissä olevat palvelimet sijaitsevat Elisan konesalissa, myös nämä kapasiteettipalvelut päättyvät. Mahdolliset palvelintuen valinnaiset lisäpalvelut, kuten esimerkiksi tietokantojen hallinta ja valvonta päättyvät myös samalla. Lue tarkemmin Elisan sivuilta tästä.
"Palvelun kohteet on edellä mainitusta syystä siirrettävä joko uuden palveluntoimittajan haltuun tai ylläpidettävä jatkossa itse", kertoo Elisa tiedotteessaan.
Somic jatkaa vastaavia palveluitaan
Somic työasematuki auttaa isoa ja pientä PK-yrityksen tärkeintä pääomaa, eli henkilöstöä selviytymään työpäivästään sujuvasti. Asennamme uudet työasemat, hankimme ne puolestasi, hoidamme tieturvan, ohjelmistojen päivitykset, hukkuneet ja usein unohtuneet salasanat jne. Työt hoidetaan pääosin etänä. Teidän valinta. Suosittu etänä, työntekijä saa tuen minuuteissa soittamalla. Ongelmista 85 % ratkeaa puhelun aikana.
Somic IT-asiantuntijapalvelut. Sen ripauksen yli 700 asiakasta käyttänyt. Homma toimii näin. Sinä pyydät, meidän pro asiantuntija tulee tapaamiseen. Selvitystyö ei maksa, maksat kun pystymme dokumentoimaan Sinulle hyödyt. Ehkä käytetyin palvelumme.
Somic IT-palvelintuki. Olet meidän hallinnassa. Tai jos joku lopettaa palvelusi, otamme sen haltuumme. Päivitykset, konfiguroinnit, järjestelmien päivitykset, tietoturva, tietokannat. Slut. Kaikki tarpeellinen.
Asiakastutkimuksemme mukaan tärkeintä on, että vastaamme nopeasti. Heti. Ei huomenna. Ymmärrämme asian. Toiseksi tärkeintä on, että emme kysy samoja asioita uusiksi. Tämän varmistamme CRM:n avulla, johon on kirjattu jokainen asiakkaamme ICT-ratkaisun yksityiskohta. Mansikkana kakun päälle, sinulle palataan työaikana lähettämästäsi viestintätavasta riippuen lupauksemme mukaisesti, ja henkilöstöllesi selkokielisesti. Toki myös 24/7 palvelut saatavilla.
Lisätietoa saatte osoitteesta myynti@somic.fi