Live Agent Partner- tunnustus Somicille

Puheyhteyden sertifiointi varmistaa laadun

Monikanavainen asiakaspalvelu

Live Agent on monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä, jota tuhannet yritykset käyttävät ympäri maailmaa. Loppuasiakas voi viestiä yritykseesi monen viestintäkanavan kautta - sähköpostitse, chatissa, Facebookissa, Twitterissä, puhelimessa, verkossa. Asiakaspalvelu- tai asiakastukiorganisaatio näkee yhteydenotot yhdessä paikassa viestintäkanavasta riippumatta ja voi palvella asiakasta mahdollisimman tehokkaasti.

Somicin tytäryhtiö GBC Networks on läpäissyt Live Agentin sertifioinnin ja on nyt virallinen LiveAgent Contact Center integraatiokumppani.

Fennoa yhdisti asiakkaiden viestit

Somicin asiakas Fennoa Oy otti monikanavaisen asiakaspalvelun käyttöön. "Pystymme palvelemaan asiakkaitamme paremmin, kun kaikki yhteydenottokanavat löytyvät yhdestä paikasta. Puheluliikenteen vieminen osaksi uutta järjestelmää sujui erittäin vaivattomasti Somicin avulla. Äänenlaatu ja yleinen toimivuus on nyt erinomaista, selvästi parempaa kuin aiemmin käyttämässämme mobiilivaihteessa. Hintakin on kohdillaan.", kertoo Fennoan toimitusjohtaja Mikko Kalliovaara

Sertifiointi varmistaa laadun

Sertifiointi tarkoittaa määrämuotoista ja testattua yhteensopivuutta Somicin ja Live Agentin välillä.

Harkitsetko asiakaspalvelujärjestelmää

Suunnitteletko asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönottoa yrityksessäsi? Ota meihin yhteyttä ja katsotaan mikä olisi teille paras ratkaisu.

Integraatiomme on valmiina moneen asiakaspalvelu- ja asiakastukijärjestelmään kuten Live Agent, Hubspot, Zammad, CRM Service sekä monia muita.

Ota rohkeasti yhteyttä: myynti@somic.fi

Lue lisää Somicin LiveAgent integraatiosta.

logo-la-2 1.png

Ota yhteyttä

Lomakkeen tiedoissa on puutteita. Tarkistathan syöttämäsi tiedot ja yritä uudelleen.

Lomakkeen toimituksessa tapahtui odottamaton virhe. Otathan meihin yhteyttä sähköpostitse.

Kiitos!

Pyyntösi on lähetetty! Otamme sinuun pian yhteyttä.