Helpdesk auttaa Somicin asiakkaita kaikissa IT- ja puheasioissa

 

Helpdesk-asiantuntija Tuukka Suomela haastattelussa

 

Mitä Helpdeskissä tehdään?

 

“Helpdeskissä hoidetaan pääasiassa Somic Voice-puhejärjestelmiin ja -puhepalveluihin, sekä erilaisiin IT-caseihin liittyviä työpyyntöjä. Tarjoan apua kaikissa kysymyksissä liittyen esim. työasemien ohjelmien käyttöönottoon, Tuukka kertoo.

 

Millainen on tyypillinen työpäivä Helpdeskissä?

 

“Tyypillinen työpäiväni alkaa asiakkaan työpyyntöjen läpikäynnillä. Tarkistan sähköpostit, ja käsittelen sähköpostit. Päivän aikana autan asiakkaita sähköpostitse ja puhelimitse kun he ottavat meihin yhteyttä”, Tuukka kertoo päivänsä kulusta.

 

Mikä motivoi työssä eniten?

 

“Asiakkaiden tyytyväisyys ja kiitos töiden ratkaisemisesta” Tuukka toteaa reippaasti ja ytimekkäästi.

 

Kuinka kauan Helpdesk on avoinna päivittäin?

 

Helpdesk on avoinna päivittäin klo 8:00-16:00.

 

Miten Helpdeskiin saa yhteyttä vikatilanteessa?

Asiakas voi tehdä tukipyynnön nettisivullamme, ottaa chattiyhteyden, lähettää sähköpostin tai soittaa. Kaikki tiedot löytyvät nettisivujemme tuki-osasta somic.fi/tuki/

 

 

Mitä haluat sanoa Helpdeskiin yhteyttä ottaville asiakkaille neuvoksi?

 

“Helpdeskiin kannattaa ottaa reippaasti yhteyttä ja kuvata oma tarve mahdollisimman tarkasti, jotta työpyyntöön on helppo tarttua ja alkaa ratkaista työpyyntöä”, Tuukka neuvoo. ”Olen täällä asiakasta varten ja autan mielelläni”, Tuukka juttelee.

 

“Somicin verkkosivustolta löytyy myös usein kysytyt kysymykset, joten sieltäkin voi löytää ratkaisun omaan kysymykseen”, Tuukka juttelee.



Edellinen sivu