Miksi kannattaa ottaa asiantuntija tapaamiselle?

 

Asiantuntija kannattaa ehdottomasti ottaa aina vastaan tapaamiselle. Monta kertaa Somicin asiantuntijalla on tarjota neuvoja ja vinkkejä siihen miten mahdollinen asiakas voi parantaa liiketoimintaansa ja samalla vähentää mahdollisesti kustannuksia. Asiantuntijan ensitapaaminen vie aikaa korkeintaan puolituntia ja siinä ajassa ehditään käydä jo paljon asioita läpi.

 

 

Miten Somicin toimintaprosessi menee uusien asiakkaiden kohdalla

 

Uusien asiakkaiden kohdalta Somicin toimintaprosessi etenee seuraavasti. Asiakas itse tai Somicin myyjä itse ottaa yhteyttä mahdolliseen asiakkaaseen ja järjestetään tapaaminen. Somicin asiantuntija kannattaa aina ottaa vastaan ja kuunnella mitä ehdotuksia hänellä olisi tarjota mahdolliselle asiakkaalle liiketoiminnan kehittämiseksi entistä paremmaksi. Aluksi kartoitetaan mahdollisen asiakkaan nykytila ja sitten yhdessä mietitään mitkä palvelut hyödyttäisivät asiakasta kaikkein eniten. Asiantuntija useimmiten sitten mahdolliselta asiakkailta saaduin tiedoin tekee tarjousehdotuksen. Tarjousehdotus käydään yhdessä läpi seuraavalla asiakastapaamisella ja asiakkaalle annetaan miettimisaikaa. Tarjouksen tultua hyväksytyksi aloitetaan asennustoimet ja sovitaan aikatauluista ja mahdollisesta koulutuksesta. Sen jälkeen varmistetaan asiakastyytyväisyys ja pidetään säännöllisesti yhteyttä asiakkaaseen.

 

 

Säännöllinen yhteydenpito varmistaa asiakastyytyväisyyden

 

 

Pyrimme olemaan säännöllisesti yhteydessä asiakkaisiimme. Säännöllinen yhteydenpito varmistaa sen, että asiakkaillamme on käytössä aina juuri heille sopivimmat palvelut ja työvälineet. Samalla varmistetaan asiakkaiden tyytyväisyys Somiciin ja heidän hankkimiinsa Somicin palveluihin. Asiakaspalvelumme ja palvelut-yksikkömme varmistaa, että neuvoja ja apua on saatavissa aina tarpeen tullen, ja että asiakkaamme on hyvin koulutettu käyttämään heidän Somicilta hankkimiaan palveluita.

 

 

Sovi tapaaminen ja voita Samsung Galaxy J5

 

 

Nyt sinulla on oiva tilaisuus keskustella asiantuntijoidemme kanssa puhe-. IT- ja printtiasioista, ja osallistua samalla Samsung Galaxy J5- arvontaan.

Kaikkien niiden kesken, jotka ovat oma-aloitteisesti itse ottaneet Somiciin yhteyttä, ja sopineet tapaamisen asiantuntijoidemme kanssa joulukuun 2015 ja tammikuun 2016 aikana, arvotaan Samsung Galaxy J5 älypuhelin.

Päivitä siis tilanteesi työvälineidesi suhteen asiantuntijoidemme kanssa ja osallistu samalla arvontaan!

ICT-asiantuntija kannattaa aina ottaa mukaan tapaamiselle



Edellinen sivu