Somic tarjoaa valtakunnan käytetyimmän mobiilivaihteen, pro tason Contact Center – ja asiakaspalvelu-ratkaisut. Kun tähän lisätään Teams –vaihde ja järeintä luokkaa edustava ulkoistettu vaihde tai yhä suositumpi kokonaan ulkoistettu asiakaspalvelu, joka hoitaa yrityksesi nimissä kaikki varaukset, tilaukset, niin Sinulla on edessäsi koko kattaus.
Somic toimittaa myös kaikki DNA mobiilipalvelut käyttöösi.
Ole hyvä, lue lisää palveluista
Valitse palvelu alta ja vastaa muutamaan kysymykseen. Saat tarjouksen helposti ja nopeasti 30 sekunnissa.
Suomen suosituin puhelinvaihde painaa n. 200g
Suosio ei synny koskaan syyttä. Ei laiteinvestointeja, oma henkilöstö hoitaa, softaa osaa käyttää jokainen yli 6 -vuotias älypuhelimen omistaja. Toimii niin kännyköissä, läppäreillä, padeilla kuin lankapuhelimessa. Tarjolla mobiilivaihteessa vakiona ison maailman tyyliin mm. valikkorobotti puheluiden ohjaukseen, soittoringit, takaisin soittopalvelu, puheluiden ohjaus aina vapaana olevalle henkilölle sekä tervetulo-, ruuhka– ja yötiedotteet.
Kun henkilöstö tekee töitä ja asiakkaat eivät kuuntele hissimusiikkia, se tietää aina vain yhtä asiaa - rahaa. Teille.
Kun viestiliikennettä on enemmän kuin vähemmän, tässä lepää ratkaisu.
Call center ja contact center -ratkaisussa kaikki soitot, viestit ja sähköpostit ohjataan Wilhelm Tellin tarkkuudella maaliin eli vapaana olevalle henkilölle tai palvelupyynnön mukaan osaavimmalle henkilölle. Henkilöstöllä käytössä tietokoneiden lisäksi myös kännyköissä ihka oma softa, jolla pyynnöt, viestit ja puhelut voi tarvittaessa välittää kollegalle. Parasta ratkaisussa on, että johto näkee raporteista sekunnin tarkkuudella vasteajat, joten tässä ratkaisussa ei paljon kädet taskussa töissä seisoskella.
Sanottakoon lopuksi, että ratkaisu kestää helposti 20 000 henkilöä töissä ja 30 000 puhelua tai sähköpostiviestiä päivässä.
Toimii paitsi etäpalavereissa, myös puhelinvaihteena
Asia on simppeli. Jos yritykselläsi on käytössä Microsoft Teams sovellus, voimme yhdistää yleisestä verkosta tulevat puhelut yrityksenne työntekijöiden matkapuhelimeen tai Teams sovellukseen. Jos käytössänne ei ole Microsoft Teams :ia, meiltä saat ohjelmistot ja lisenssit. Ja vot – Teillä onkin peruspuhelinvaihde käytössä vaihdenumeroineen ja soittorinkeineen.
Älä anna asiakkaan odottaa, sanoi eräs ruotsalainen huonekalukauppias, joka teki historiaa alallaan.
Somicilta kaikki puhelinnumerot kotimaahan ja ulkomaille
Puhelinnumerot kuten mobiilinumerot, yritysnumerot, palvelunumerot, TLA eli teleliikennealueiden kiinteänverkon puhelinnumerot sekä ulkomaiden puhelinnumerot. Kaikki Somicista. Saat myös siirrettyä käytössä olevat puhelinnumerosi meille.
Uudet ulkomaan puhelinnumerot? Kyllä, myös Saksasta ja muista maista - jopa yli 80:stä maasta. Entä numeronsiirrot ulkomaan numeroista? Kyllä, myös ne onnistuvat!
Parhaiten palvelet asiakkaitasi vastaamatta itse ollenkaan
Kun respan Sentraali Santra tai Santtu kaivaa nenää hiljaisina päivinä ja vastaavasti kiireisinä päivinä saa postraumaattisen stressin ylitse pääsemättömän työtaakan alla – mieti hetki.
Ulkoistetussa vaihteessa yrityksenne nimeämiin tärkeisiin numeroihin vastaa aina ja heti koulutettu ammattilainen – yrityksenne nimissä.
Takaisinsoitto lähettää asiakkaiden tärkeät soittopyynnöt organisaationne ammattilaisille. Te valitsette osaajan, tavan ja ajan. Tehokasta ja asiakas kiittää.
Menestyjät eivät vastaa asiakkaidensa soittoihin
Ulkoistetun vaihteen isoveli. Paitsi että hoidetaan kaikki puhelut tyyliin heti ja nyt, niin hoidetaan mös asiakkaiden tilaukset ja ajanvaraukset ja niin edelleen.
Melkein aina kun itse sanot kaverillesi saaneesi tietyltä lääkäriasemalta, autohuollosta, operaattorilta tai muulta palveluntarjoajalta loistavaa asiakaspalvelua – on langan päässä Somicille ulkoistetut työntekijät.
Pidä yhteyttä asiakkaiden mobiileihin. Kätevää eikö? Ja nopeaa.
Palvelun avulla tavoitat kohderyhmäsi nopeasti ja tehokkaasti - mobiililla. Se mahdollistaa tekstiviestin lähettämisen ja vastaanottamisen suoraaan asiakaspalvelusta.