Monikanavainen asiakaspalvelu

Kun viestiliikennettä on enemmän kuin vähemmän, tässä lepää ratkaisu.

Monikanavainen asiakaspalvelu -ratkaisussa kaikki soitot, viestit ja sähköpostit ohjataan Wilhelm Tellin tarkkuudella maaliin eli vapaana olevalle henkilölle tai palvelupyynnön mukaan osaavimmalle henkilölle.

Kun viestiliikennettä on enemmän

Monikanavainen asiakaspalvelu auttaa mittaamaan asiakaspalvelun toimintaa ja tulosten perusteella voitte kehittää asiakaspalvelunne laatua ja saavuttaaa tyytyväisempiä asiakkaita. Lisäksi henkilökuntanne ovat tyytyväisempiä, kun teidän asiakaspalvelujärjestelmä toimii tehokkaasti ja työn tekeminen on sujuvaa.

Ulkoistettu asiakaspalvelu kun haluatte ulkoistaa asiakaspalvelun

Asiakaspalvelun ulkoistaminen on teille hyödyllinen, jos haluatte ulkoistaa asiakaspalvelunne. Somicin asiakaspalvelu vastaa puheluihin ja viesteihin puolestanne ja tällöin henkilökuntanne voi hoitaa muita tehtäviä. Asiakaspalvelun ulkoistaminen tehostaa liiketoimintaanne, kun ulkoistettu asiakaspalvelu hoitaa viestiliikenteenne ammattimaisesti ja tehokkaasti.

Tyytyväiset asiakkaat käyttävät Somicin asiakaspalvelujärjestelmää

Somic on toimittanut yritysasiakkaille asiakaspalvelujärjestelmiä ja ulkoistettua asiakaspalvelua jo yli 20 vuotta. Lue Somicin asiakastarinoista tästä.

Tilaa asiakaspalvelunne kuntotutkimus veloituksetta

Teemme asiakaspalvelunne toiminnan kartoituksen maksutta. Saatte meiltä 100% varmasti ratkaisuehdotuksen, johon voitte luottaa täysin. Ratkaisuehdotus sisältää asiakaspalvelunne haastattelut sekä tekniset kartoitukset.

Ota yhteyttä niin aloitamme asiakaspalvelunne kartoituksen jo huomenna. Lähetä viesti myynti@somic.fi niin vastaamme sinulle jo tänään.

Monikanavaisen asiakaspalvelun tikettijärjestelmän voi hankkia erikseen.

Laske tarjous

Vastaa muutamaan kysymykseen, saat tarjouksen helposti ja nopeasti 30 sekunnissa sähköpostiisi.

Aloita

Contact Center tarjoaa asiakaspalvelijan työkalut matkapuhelimeen ja tietokoneelle. Asiakkailta tulevat yhteydenotot kuten puhelut ja sähköpostit ohjataan sujuvasti asiakaspalvelussa eteenpäin. Kaikki asiakkaiden pyynnöt hoidetaan, kun palvelun tasoa voidaan valvoa ja seurata jopa realiaikaisesti. Asiakkaiden viestit ja puhelut ohjataan halutulla tavalla esim. kauiten vapaana olevalle asiakaspalvelijalle tai puheluihin vastaamista voidaan ohjata yrityksen haluamalla tavalla. Asiakkaiden yhteydenottoja välitetään myös sujuvasti käyttäjältä toiselle. Palvelussa voidaan käyttää eri viestikanavia sujuvasti yhteydenottoa hoitaessa. Asiakaspalvelun palvelutasoa valvotaan ja mitataan tehokkaasti. Laajat palvelutasoraportit mahdollistavat asiakaspalvelun kehittämisen entistä paremmaksi ja sujuvammaksi. Matkapuhelimen sovelluksen avulla yhteydenottoja voidaan hoitaa paikkariippumattomasti ja samalla liittyä tai poistua soittoringistä.

Vakio-ominaisuudet

Hallintaliittymä mahdollisuus
Puhelinvastaaja
Soittorinki
Mobiil-app matkapuhelimessa
Takaisinsointtopalvelu mahdollisuus matkapuhelimessa
Oman läsnäolotilan hallinta
Jonotoiminne mahdollisuus
Puhelutiedotepalvelu
Tiedotteiden luonti teksti puheeksi
Palvelutason raportointityökalu
Call Center työkaluohjelmisto
Integraatiot ERP, CRM järjestelmiin
Puheluiden tallennusmahdollisuus
Vaihteenhoitajan työkalut
Tarjous on alkaen kuukausihinta palvelulle. Hinta ei sisällä mm. mahdollisia laitemaksuja, avausmaksuja, käyttökoulutusmaksua, ylläpitopalvelumaksuja, puhelinliittymän maksuja tai kiinteitä datayhteyksiä.

Vastaa muutamaan kysymykseen, saat tarjouksen helposti ja nopeasti 30 sekunnissa sähköpostiisi.