Somic IT Palvelut tarjoavat kokonaisvaltaisen ja modernin IT-palveluympäristön, jonka ytimessä ovat käytettävyys, turvallisuus ja tehokkuus. Palvelumme perustuu kumppanuuteen, jossa rakennamme asiakkaalle yhtenäisen infrastruktuurin sekä helposti hallittavan, etäohjattavan ja ennakoitavan kokonaisuuden.
🔹 Tietoturva ja tiedonhallinta ovat keskeinen osa palvelua ja varmistamme turvallisen tiedon käsittelyn ja jakamisen.
🔹 Päivittäinen tuki hoituu sujuvasti Somicin asiakaspalvelun kautta.
🔹 Konsultoiva palvelumalli yhdistää koulutuksen, suunnittelun ja jatkuvan kehittämisen.
🔹 Työasemien valvonta ja muutoshallinta takaavat toimintavarmuuden.
🔹 Verkkopalvelut ja infrapalvelut sisältyvät selkeään ja läpinäkyvään sopimukseen.
🔹 Säännölliset kehityspalaverit tukevat jatkuvaa parantamista ja tuottavuuden kasvua.
🔹 Yhden kontaktin periaate (SPOC) tekee IT-asioinnista helppoa ja tehokasta.
Somic IT Palvelut ovat enemmän kuin tuki, se on kumppanuus.
Valitse palvelu alta ja vastaa muutamaan kysymykseen. Saat tarjouksen helposti ja nopeasti 30 sekunnissa.
Juu name it – your choice. Ulkoista osaittain tai kokonaan. M365 palvelut, hallintapalvelut, asennuspalvelut ja koulutuspalvelut, asiakaspalvelu, palvelupyynnöt, etätukipalvelu halutessa 24/7, laajennukset, kybersuojaus, etähallintapalvelut, tukisovellutukset, etäseuranta, verkkolaitteiden hallinta ja valvonta 24/7. Tietoturva ja koulutus.
Ilman näitä ei homma pelitä. Kaikki yllämainitut asiat vietynä toimivasti työasemiin. Elämässä on useita vaihtoehtoja. Yksi niistä on, että me tarjoamme laitteet toimintakunnossa ja käyttöönotto kestää tukipalvelun kanssa 3 minuuttia, missä ajassa se kahvi on juuri ehtinyt valua. Älä asenna, käytä. Tee hilloa.
Jaahas. Mitäs tähän sitten tarvitaan. Tulostaminen, skannaus, laitteet, ohjelmistot, tarvikkeet, huolto ja sopimus, jonka kulut tiedät jo etukäteen. Ei ”yllätys yllätys” juttuja. Ehkäpä siksi talousjohtajan märkä uni.