Pyytämäsi tarjous valitsemastasi ratkaisusta on juuri lähetetty sähköpostiisi.
Tässä hinta valitsemastasi ratkaisusta. Tarkempi eritelty tarjous on juuri lähetetty sähköpostiisi.
✅ Vastaanottaa tikettejä sähköpostin tai toisen järjestelmän kautta
✅ Auttaa pysymään palvelutasosopimuksien (SLA) rajoissa
✅ Kellottaa tikettien käsittelyyn käytetyn ajan laskuille
✅ Siirtää verkkolomakkeiden asiakastiedot suoraan tiketeiksi
✅ Asettaa asiakkaille automaattivastauksia
✅ Luokittelee tikettejä ja seuraa niiden edistymistä
✅ Tiimisi toiminnan seuraaminen
✅ Luo mallivastauksia asiakkaille
✅ Parantaa tietoturvaa turvaposteilla
Somicin Liiketoimintajohtaja Minna Torkki korostaa asiakkaan liiketoiminnan ymmärtämistä ja sitä kautta arvon tuottamista asiakaskokemuksessa.
Tikettien avulla tarkistat nopeasti aikaisemmat asiakaskeskustelut. Tiketöinnin avulla asetat myös palvelun vasteajat ja myös pystyt seuraamaan niitä. Tiketöinti auttaa parempaan asiakaskokemukseen.
Tiketöinti helpottaa työtehtävien priorisoimista. Jos käyttäisit vain sähköpostia, niin sähköpostiviestit hukkuvat helposti ja niiden hoitaminen unohtuu helposti. Tiketöinnin avulla voit luokitella tehtäviä tehtävän kiireen ja tärkeyden perusteella.
Tiketöinnin avulla seuraat työntekijöiden toimintaa, kuinka kauan yksittäisen tiketin käsittely vie aikaa ja tuleeko tiketit hoidettua ajoissa. Tiketöinti määrittää laskutukselle suoraan tikettiin käytetyn ajan. Esihenkilö seuraa tikettien hoitamisista ja pystyy asettamaan uusia tikettejä.
Tiketöinti mahdollistaa tikettien jakamisen toisille käyttäjille. Tiketit tulee hoidettua, vaikka tiketin vastuutyöntekijä olisi poissa, sillä muut tiimiläiset voivat hoitaaa tiketin.
Tikettijärjestelmä on osa Monikanavaista asiakaspalvelua.
Haluaisitko kuulla lisää? Varaa aika etäesittelyyn! myynti@somic.fi