Miten säästää kustannuksia ja silti tehostaa asiakaspalvelua?

imagokuva_somicvoiceneuvottelupalvelu1

 

Tule asiantuntevaan demoon kuulemaan lisää Somic Voice-puhepalvelusta!

 

Päättäjät pohtivat monesti talouskysymyksiä ja asiakaskysymyksiä. Mietitään miten säästää rahaa ja parantaa taloudellista tulosta. Tuloksen parantaminen ei kuitenkaan onnistu ilman tyytyväisiä asiakkaita. Varsinkin nykyaikana, kun markkinat ovat monella alaa kovin kilpaillut, niin asiakaspalvelu kustannussäästösyistä heikentyy ja tämä vähentää asiakastyytyväisyyttä.

 

Somic Voice- puhepalvelu on kuitenkin loistava ratkaisu tuohon asiaan! Sen ip-pohjaisuus aiheuttaa sen, että käyttökustannukset laskevat verrattuna normaaliin puhelinliittymään. Palvelu on myös erittäin helppokäyttöinen asiakaspalvelijoille, ja se tehostaa ja parantaa samalla asiakaspalvelua huomattavasti. Asiakastyytyväisyys paranee kun asiakkaita pystytään palvelemaan aiempaa paremmin mm. ohjaamalla puhelut eri henkilöille asiakaspalvelijan ollessa varattuna, sekä takaisinsoittopalvelun avulla. Kaikki palvelun piirissä olevat näkevät myös näytöltä mikä on kunkin henkilön tila, onko varattuna vai tavoitettavissa. Se helpottaa jo heti puhelun yhdistämisessä oikealle henkilölle. Tämä kalenterisynkronointi tekee palvelusta erityisen suositeltavan. Somic Voice- puhepalvelu voidaan toteuttaa myös mobiilisti, sillä se on täysin päätelaiteriippumaton. Mobiilitoteutus sopii erityisesti liikkuville työntekijöille.

 

Palvelu sisältää myös lukuisia muita hyötyjä.

 

Tule kuulemaan lisää ja varaa aika Somic Voice- demoon!
Puh. 09 86773500

 

Somic Voice-demossa asiantuntijamme neuvovat ja näyttävät kädestä pitäen miten palvelu toimii käytännössä.



Edellinen sivu