Asiantuntijoiden näkemykset asiakkaiden tarpeista vuonna 2016

 

Haastattelussa myyntijohtaja ja partneri Jyrki Saikko Jyrki Saikko

 

Pääsin lyhyesti haastattelemaan kovien työkiireiden parissa ahkeroivaa Somicin myyntijohtajaa ja partneria Jyrki Saikkoa. Keskustelimme Somicin asiakkaista ja heidän tulevaisuuden tarpeistaan. Lue Jyrkin haastattelu alta.

 

Kertoisitko ensin lyhyesti Somicin IT-palveluista?

 

Somicin IT palvelut kattavat eri osa-alueita lähiverkon ja liikkuvan työn palveluista puheratkaisuihin ja tulostamisen kokonaisuuksiin.

 

Minkälaisia tarpeita uskot asiakkailla olevan nyt uutena vuotena?

 

Asiakkaamme arvostavat yhä enemmän toimittajan kokonaisvaltaisuutta ja samalla pitkälle vietyjä ratkaisuja. Monella asiakkaalla on myös omaan toimialaan ja toimintaansa liittyviä erityistarpeita mihin toimittajan pitää pystyä reagoimaan.
Asiantuntemusta halutaan entistä enemmän hankkia talon ulkopuolelta. Somicilta toivotaan enenemissä määrin neuvonantajan roolia, joka ohjaa koko IT ympäristön kehittämistä ja oikeiden ratkaisujen käyttöönottoa.

 

 

Monipuolistuvat puheratkaisut

 

 

Ovatko tarpeet muuttuneet aikaisemmista vuosista?

 

Juuri tämä kokonaisvaltaisuus tuotevalikoimassa on selkeästi ratkaisevassa asemassa, kun valitaan meitä kumppaniksi. Tämän johdosta olemmekin laajentaneet valikoimaammeeri osa-alueissa, ja samalla kehittäneet tuotevalikoimaa hyvien yhteistyökumppaneidemme kanssa.

 

Minkälaisia palveluita suosittelisit asiakkaille?

 

Somicin laadukkaita kokonaispalveluita. Palveluita kehitetään jatkuvasti asiantuntijoidemme toimesta. Tapaamme asiakkaitamme säännöllisissä seurantapalavereissa, joissa keskitytään miettimään asiakkaan liiketoiminnan tarpeita tuottamiemme palveluiden osalta.

 

Lue lisää puheratkaisuista sekä muista ICT-palveluista



Edellinen sivu