Somicin asiakaspalveluseminaari 29.9.2015


Somicin asiakaspalveluseminaari järjestettiin tiistaina 29.9.2015 heti aamutuimaan.


Seminaarissa puhuttiin nykyaikaisesta asiakaspalvelusta, sen haasteista ja tärkeydestä. Saimme kuulla monta hyvää esimerkkiä siitä kuinka tärkeää on onnistua asiakaspalvelussa aina, ja että kuinka tärkeää on joustavuus mm. asiakaspalvelusäännöissä ja niiden noudattamisessa. Puheenvuoroissa nousi hyvin myös esille, että kuinka tärkeää on selvittää asiakaspalvelun nykytila ja lähteä sitä kautta kehittämään asiakaspalvelua. Somic Voice-palvelu on ratkaisu, joka tarjoaa asiakkaillemme polun parempaan asiakaspalveluun.


Jättämällä yhteystietosi sähköpostiosoitteeseen markkinointi(@)somic.fi lähetämme sinulle asiakaspalveluseminaarin materiaalit.

kuva aspatilaisuuden uutiskirjeeseen nettiin



Edellinen sivu