Tiketöintipalvelu Somic Ticket ja Somicin vuosi 2018

 

Vuosi 2018 toi Somicille paljon uusia tuulahduksia.

 

Tiketöintipalvelu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Somicin vuosi 2018 toi mukanaan muutoksia

 

Somicin vuosi 2018 on ollut täynnä tapahtumia ja kehitystä. Juha Blomsterin aloittaessa Somicin uutena hallituksen puheenjohtajana ja Kati Korhosen aloittaessa toimitusjohtajana, vuosi 2018 sai räjähtävän startin kohti tulevaa. Uutena palveluna Somicin tiketöintipalvelu on saanut lämpimän vastaanoton sen puskuroidessa tiensä usean yrityksen ytimeen.

 

 

Somic Ticket -tiketöintipalvelu

Tiketöintipalvelu

Somic Ticket on tiketöintipalvelu joka mahdollistaa työpyyntöjen järjestämisen ja seurannan luomalla saapuneista sähköpostiviesteistä, sekä soittopyynnöistä tehtäviä, jotka voidaan jakaa Ticket -käyttäjien kesken. Palvelun avulla on mahdollista seurata työvaiheiden, sekä organisoida niitä, jolloin Ticketin käyttäjät ovat aina tehtäviensä tasalla, eikä viestiketjuja tarvitse enää etsiä kohta kerrallaan, vaan kaikki tarvittavat tiedot työstä löytyvät nopeasti ja vaivatta. Ticketin pilottivaiheesta huolimatta uusi palvelukokonaisuus on antanut lupaavia merkkejä paikasta yhtenä Somicin klassikkotuotteista.

 

 

 

Somicin järjestämät GDPR-, Digitaalisuus vol. 2.0-, sekä tietoturvallisuuden itsepuolustuskurssi -koulutustilaisuudet olivat menestyksekkäitä ja sisälsivät paljon hyödyllistä infoa tietoturvasta, yksityisyyden suojasta, sekä digitaalisuuden hyödyntämisestä. Tietoturvallisuuteen liittyvät aukot eivät siis tänäkään vuonna päässeet yllättämään, eikä GDPR tuonut mukanaan ikäviä yllätyksiä.
Somic oli mukana myös EsTe-78:n kesällä järjestemässä tenniskisassa. Vaikka pystiä ei pelipaikalta tällä kertaa kotiin kannettukaan, oli tapahtuma täynnä energiaa ja hymyileviä kasvoja, joten turnausta voi kutsua erittäin hyvin onnistuneeksi.
Monista muutoksista huolimatta ei kaikkea ole kuitenkaan laitettu uusiksi, vaan perinteitä on pyritty vaalimaan niin arjessa, juhlapyhinä, kuin kesällä järjestetyn perhegolf-päivän merkeissä.

 

 

Vaikka katse onkin kääntynyt jo kohti vuotta 2019, viimeisenä iloisena yllätyksenä vuosi 2018 tarjosi ikään kuin joululahjana Somicille kolme uutta työntekijää, joista kerrotaan lisää tulevan vuoden puolella.

 

Muita Somicin uutisia voit käydä lukemassa blogin puolelta!

 

Somic toivottaa kaikille iloista uutta vuotta, sekä menestystä vuodelle 2019!

 

Tiketöintipalvelu

Ota yhteyttä
  • Piispantilankuja 6 a, 02240 Espoo
  • Pitkämäenkatu 11, 20250 Turku
  • Vaihde: 09 86773500
Asiakaspalvelu
Twiitit