Pyytämäsi tarjous valitsemastasi ratkaisusta on juuri lähetetty sähköpostiisi.
Tässä hinta valitsemastasi ratkaisusta. Tarkempi eritelty tarjous on juuri lähetetty sähköpostiisi.
Somic Puhe API mahdollistaa sovelluksesi yhteyden julkiseen puhelinverkkoon
Mukauta asiakkaasi käyttökokemusta ja rakenna oma palvelu, jota voitte skaalata ja muokata nopeasti. Palvelusta ei lopu kaista tai vaihteen resurssit, koska palvelu on mahdollista skaalata tarpeen mukaan.
Somic on kehittänyt kolme API työkalua puhelujen hallintaan. Näillä voi hallita puheluja. Toiminteita ovat mm. Soitto, Pito, Prio jono, Välitys, Vastaus, Sulje, Yhdistä, Soita nauha, Soita Early media, Lokitus ja Lataa CDR tiedot.
Asiakkaamme arvostavat meidän kokemusta yli 20 vuoden takaa, sillä olemme ensimmäinen SIP/VOIP puheluiden välittämiseen erikoistunut teleoperaattori Suomessa. Puhelujen laatu, palvelun skaalautuvuus, palvelun käytettävyys takaa parhaan asiakastyytyväisyyden.
Push-ESL -rajapinta lähettää teidän applikaatiolle viestin puhelun edetessä. Apin avulla voidaan vastauksessa lähettää ohjauskomento tai käytää palvelua pelkästään raportointitarkoituksiin.
Käyttöesimerkit:
Yrityksenne sovellus eli applikaatio ottaa yhteyttä Rest-ESL -rajapintaan, kun haluatte luoda soiton, muuttaa järjestelmän asetuksia tai hakea tietoja.
Toiminnot:
Rabbit-ESL -rajapinta välittää kanavakohtaisen tiedon sisäänpäin tulevista ja ulospäin lähtevistä puheluista. Rabbit-ESL viesteissä on runsaasti tietoa kuten soittajan numero, kanavan suunta ja vastaustila.
Välitetyt tapahtumat ovat:
Somicin asiantuntijat auttavat luomaan parhaat suodatussäännöt, jotta viestijonoon tulee pelkästään teidän sovellukselle tarpeelliset tapahtumat.
Usein Rabbit-ESL käytetään rinnakkain Rest-ESL:n kanssa ohjaamaan puhelun kulkua. Esimerkiksi voimme ohjata teidän sisäänpäin tulevat puhelut jonoon, josta teidän sovellus ohjaa puhelun oikealle palvelulle tai henkilölle.
Lue tarkemmin mikä on mobiilivaihde ja mitkä ovat mobiilivaihteen hyödyt.
Vastaa muutamaan kysymykseen, saat tarjouksen helposti ja nopeasti 30 sekunnissa sähköpostiisi.
Puhelinvaihteeseen vastaaminen halutaan hoitaa yrityksen omalla henkilöstöllä. Yrityksen vaihdenumerona voi toimia jokin yrityksen puhelinnumero. Myös muut yrityksen ryhmänumerot kuten myynti, huolto jne. puhelut voidaan ohjata soimaan valituille käyttäjille.
Palvelussa soittaminen tapahtuu matkapuhelimella, tietokoneella tai perinteisen näköisellä puhelimella. Matkapuhelimen sovelluksella on mahdollista nähdä työpaikan muiden käyttäjien tilatiedot sekä yhdistää puheluita että hallita omaa tavoitettavuustilaa. Käyttäjä voi liittyä tai poistua soittoringistä vaikka matkapuhelilla.
Palvelussa on tarjolla perinteisistä vaihteista tutut ominaisuudet kuten esim. yhdistäminen, puhelutiedotteet, valikkorobotti ja ohivalintanumerot. Yrityksen johto näkee puheluraporttien avulla mm. puheluiden vastausajat ja takaisinsoitto-ominaisuudella soittajaa voidaan pyytää puheluruuhkan yllättäessä jättämään soittopyyntö. Takaisinsoitto lisää yrityksen asiakaspalvelun laatua ja tuo tehokkuutta organisaation toimintaan.